شناسه خبر : 73601
شنبه 09 فروردين 1399 , 15:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه به سین هشتم "هفت سین ها! / تصاویر

دانش آموزان دبیرستان شاهد عفاف اهواز به "سین هشتمی" که یک "پاسدار" بود، نامه نوشتند.

فاش نیوز - دانش آموزان دبیرستان شاهد عفاف اهواز به "سین هشتمی" که یک "پاسدار" بود، نامه نوشتند.


در دی ماه سال 1398 مردی از مردان سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران به آسمان پرکشید که سال ها از وی درس جهاد و عزت و شکوه ایرانی را آموختیم. او با ایثار مخلصانه اش، سال ها بی هیچ ادعایی امنیت را برای ما  به ارمغان آورد و ما هر ساله هنگام تحویل سال با خیال آسوده پای سفره هفت سین می نشستیم.

 
 آری، سپهبد سردار قاسم سلیمانی در ایامی که مصادف بود با سالگرد شهدای کربلای 4 و 5 به همرزمان شهیدش از جمله شهید حاج احمد کاظمی پیوست. او و همراهانش در بامداد جمعه 13 دی ماه سال 1398، به وسیله شلیک موشک های آمریکای جنایتکار به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


 بر این اساس، فرزندان قدرشناش دبیرستان دخترانه شاهد عفاف اهواز به مناسبت روز شهید و سالروز 64 سالگی تولد سردار قاسم سلیمانی دلنوشته هایی تقدیم به روح مطهر و پر فتوح سرباز میهن و حرم، نمودند که بگویند تا ابد قدردان جانفشانی سردار سلیمانی و دلاور مردان غیور مدافع حرم هستند.

 

 

 

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام منم با نامه نوشتن به شهدا عاقبت بخیر شدم . آخ ده سال مبارزه ؟ خیلیه نه ؟ همه چی از 3 فروردین 90 شروع شد . امیدوارم این دخترهای خوب هم عاقبت بخیر بشن از نامه نوشتن به شهدا خیر و برکت نصیبشون بشه . آفرین بهشان که از سن کم شروع کردند نامه نوشتن .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi